2019. március 11., hétfő

Élet egy bérelt áruházban - UNAS

Több céget is találsz, ahol bérelhetsz webáruházat. Általában van ingyenes kipróbálási idő, ami alatt tudsz dolgozni, és ismerkedhetsz az áruházzal.

Én az UNAS rendszerét választottam. Lehet, hogy akkoriban fapadosabbnak tűnt, mint a másik nagy, a Shoprenter, de nekem pont ez az egyszerűség tetszett meg. Nem kellett várni arra, hogy egy beviteli felület megjelenjen, azonnal ott volt. Azonnal átláttam, értettem, mit látok, azt nem mondom, hogy tudtam mindenről, mire való, de pl. a termékek felvitele azonnal egyértelmű volt.

Azóta is tanulom a működését, ennek nem a saját lustaságom vagy szellemi kapacitásom az oka, hanem az, hogy évente többször egy nagy adag újdonságot jelentetnek meg, és ezen kívül időnként egy-egy apró változást is észlelek, amivel kapcsolatban tanulmányozni kell a rendszert.

A webáruház üzemeltetése állandó tanulást igényel, és ez benne a jó! Ha mindig van mit tanulni, az azt jelenti, mindig történik valami, bővülnek a lehetőségek, fejlődés van.

Milyen munkát képzelj el egy webáruházban?

A saját környezeted kialakítása, és a termékek felvitele után, amikor már a rendelések jönnek, a munka változatosabb lesz. A termékekkel is kell foglalkozni, de a rendelésekkel is. Megnézed, jött-e rendelés, ha igen, akkor azokat feldolgozod.

Levelezel, rendelsz, elmész, visszajössz, számlázol és csomagolsz, megrendelsz, és postázol, adminisztrálsz. Válaszolsz a vevők kérdéseire, tanácsot adsz.

Milyen munkát NEM kell végezned?

Nem kell felkeresned a programozót, rábeszélned a munkára, végighallgatnod, mit miért nem tud megvalósítani, vagy hogy mennyi munka lesz ez jaj, és hát az idő.
Nem kell magadnak programot, plugint letölteni, telepíteni, frissíteni, javítani.

Szóval milyen az élet egy webáruházban?
Mozgalmas, főleg, amikor már jönnek a rendelések

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése