2019. március 1., péntek

Webáruház, mi fán terem?

A webáruházat ma már kevésbé kell megmagyarázni. Egy olyan honlap, ahol vásárolni lehet, méghozzá könnyen, gyorsan. (Jó, ez nem mindenütt jön össze.)

A lényeg az, hogy van egy olyan honlapunk, ahová feltesszük az eladásra váró árut, és a látogatók innen tudják kiválasztani, majd megvásárolni, amire szükségük van. Sőt, jó esetben azt is, amire nincs, de ez már más kérdés. :-)

Sokféle webáruház van, vannak a kicsik, a nagyobbak, a nagyon nagyok, és az óriásiak. Tudom, most ezzel nem mentél sokra, de egyszer jó, ha így is csoportosítjuk a webáruházakat.

Egészen más problémája van egy kezdő, egyszemélyes, néhány száz terméket áruló áruháznak, mint egy multicég webáruházának. Sok példát hozhatok az eltérésre, nem mindegy mit árulunk, mennyibe kerülnek termékeink, milyen háttérrel rendelkezünk, értve ezalatt azt, hogy van-e "igazi" boltunk, esetleg nagykereskedésünk, vagy mi gyártjuk a termékeket.

A webáruház lehet egy honlap, ahol egy modul segíti a vásárlást, lehet olyan, amit bérlünk, lehet olyan, amit elképzelésünk alapján készített el egy programozó.

Mindegy milyen a webáruházunk, egyet akarunk, a termékeket eladni, jövedelmet termelni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése